Millora del control d’accessos de familiars i acompanyants al Servei d’Urgències

El Servei de Seguretat de la Fundació Hospital de l'Esperit Sant ha posat en marxa un nou sistema per millorar la seguretat i el control d'accessos dels familiars i acompanyants dels pacients ingressats al Servei d'Urgències.

Amb la col·laboració de l'Àrea TIC s'ha desenvolupat una nova eina que permet que els professionals de Seguretat de l'Hospital puguin conèixer, en temps real, la ubicació dels pacients que estan ingressats al Servei d'Urgències, així  com l'aforament d'acompanyants.

Els vigilants de seguretat disposaran d'una tauleta des d'on podran accedir a aquesta nova eina i, d'aquesta manera, podran informar de la ubicació del pacient als familiars que accedeixin al centre i, al mateix temps, visualitzar si aquest ja té o no un acompanyant, i inclús registrar-ne les dades o parentiu; aconseguint així millorar el control dels accessos i l'aforament de visites per pacient. El nou programari també permet que puguin compartir observacions sobre casos o situacions especials que puguin ser d'interès.

El personal de Seguretat de l'Hospital, a banda del manteniment de l'ordre intern de l'Hospital, té un paper clau tant en la protecció del personal sanitari i usuaris, com en la seguretat i benestar dels pacients.

Compartir a Facebook Compartir a Twitter

La nova eina permet als vigilants de seguretat tenir un millor control dels aforaments