El Servei d’Urgències de la FHES incorpora enquestes de satisfacció permanents per SMS

Els usuaris atesos podran valorar el servei rebut per mitjà d’una enquesta que rebran per SMS 24 hores després d’haver rebut l’alta

A partir del mes de febrer el Servei d'Urgències de la Fundació Hospital de l'Esperit Sant posarà en marxa enquestes de satisfacció permanents per conèixer l'opinió sobre l'experiència rebuda dels pacients que han estat atesos a l'àrea d'urgències.

Per mitjà d'un SMS, que els usuaris rebran 24 hores després de l'alta, podran accedir a una enquesta digital des del seu telèfon i respondre a un seguit de preguntes molt curtes i  visuals que han estat dissenyades per la Unitat d'Atenció a l'Usuari a partir de les enquestes PLAENSA, que realitza el CatSalut cada 2 anys.

Conèixer l'opinió, preferències i grau de satisfacció dels usuaris, els pacients i els seus familiars ajuda a l'Hospital a créixer i adaptar-se a les necessitats i expectatives de les persones que atén. A més de mesurar el grau de satisfacció dels serveis, els qüestionaris ajuden també a identificar oportunitats de millora. En aquest sentit aquestes enquestes se sumen a les que ja disposa l'Hospital en els àmbits d'Hospitalització, Diagnòstic per la Imatge i Bloc Quirúrgic.

Resultats de les enquestes de satisfacció 2020 (Rate Now)

Durant el 2022 s'han analitzat unes 8.500 enquestes. D'aquestes, 4.040 s'han realitzat en l'àmbit d'hospitalització, que ha assolit una puntuació satisfactòria o molt satisfactòria en el 72% dels casos. Pel que fa al bloc quirúrgic s'han recollit un total de 1.175 enquestes i l'índex de satisfacció se situa en un 56,5% mentre que en l'Àmbit de Diagnòstic per la Imatge, amb 3.279 enquestes recollides, tots els àmbits es posicionen per sobre del 82%.

Compartir a Facebook Compartir a Twitter

Conèixer l'opinió dels usuaris ens ajuda a milllorar dia a dia