Els resultats de l'enquesta PLAENSA 2025 del Servei Català de la Salut, corresponents a l'atenció hospitalària amb internament d'aguts, situen la Fundació Hospital de l'Esperit Sant (FHES) per sobre de la mitjana catalana en satisfacció i qualitat assistencial.
Els pacients destaquen el tracte del personal mèdic i d'infermeria (95,3% i 96,5%), la claredat de la informació rebuda (98,1% a l'alta) i el respecte a la intimitat (95,1%). També valoren positivament el confort de les habitacions (91,4%), la tranquil·litat per descansar (83%) i la qualitat del menjar (82,3%, molt superior a la mitjana catalana del 68%).
L'índex de satisfacció global arriba als 8,54 punts sobre 10, i el 90,3% dels pacients tornaria a ingressar al centre, consolidant la confiança de la ciutadania en l'Hospital de l'Esperit Sant.
Aquests resultats reafirmen la confiança de la ciutadania i posen de manifest l'esforç dels i les professionals del centre, que amb la seva tasca constant fan possible una atenció hospitalària de qualitat, segura i centrada en les persones.