La Fundació Hospital de l'Esperit Sant posa en marxa la campanya SOM FHES, una nova iniciativa de comunicació amb l'objectiu de donar a conèixer la vessant més humana i personal dels professionals que formen part de l'Hospital.
La campanya es basa en un seguit de vídeos en format "ping-pong", dinàmics i propers, en què els professionals participants responen preguntes breus sobre aficions, interessos i curiositats personals, permetent mostrar el costat més quotidià i proper de les persones que hi ha darrere de la tasca assistencial.
La iniciativa es complementarà amb una col·lecció d'imatges que repassarà alguns dels fets més rellevants de la història de l'Hospital, posant en valor la trajectòria i la identitat de la Fundació Hospital de l'Esperit Sant al llarg dels anys.
Els continguts de la campanya SOM FHES es publicaran mensualment a les xarxes socials i de l'Hospital.